SIKÇA SORULAN SORULAR
Aktivasyon mailim gelmedi ne yapmalıyım?

Üyelik aktivasyon mailinin ulaşmaması durumunda Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir adresine "Aktivasyon mail'im gelmedi" başlığını kullanarak, adınızı, soyadınızı ve e-posta adres bilgilerinizi içeren bir mail göndermeniz gerekmektedir. Teknik ekibimiz, talebinize en kısa sürede yanıt verecek ve aktivasyon mail'i belirtmiş olduğunuz e-posta hesabınıza gönderilecektir.

Şifremi unuttum/bilmiyorum, siteye nasıl giriş yapacağım?

Şifrenizi unuttuğunuz ya da bilmediğiniz durumlarda, giriş sayfasında bulunan "Şifremi Unuttum" butonuna tıklamanız ve sistemimize üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterlidir. Nelida.com.tr tarafından e-posta hesabınıza gönderilen ilgili e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi yaratabilirsiniz.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için "Üyelik Bilgilerim" bölümünde bulunan "Üyeliğimi İptal Et" seçeneğini seçerek iptal sürecinizi başlatabilirsiniz.

Arkadaşlarıma nasıl davet gönderebilirim?

Nelida.com.tr’ nin "Hesabım" sayfasında bulunan "Davetlerim" alanından arkadaşlarınızı davet edebilirsiniz.

Kampanyalar ya da Fırsatlar kaç gün sürüyor?

Kampanyalarımızın yada fırsatlarımızın süresi, markalara ve ürün stoklarına göre değişmektedir.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?

Nelida.com.tr sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.

Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.

Siparişlerimi nereden takip edebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümünde bulunan "Siparişlerim" sekmesindeki “Kargo Takip” alanından takip edebilirsiniz.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Siparişinizi verirken açılacak olan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır.

Siparişlerimi havale yoluyla ödeyebiliyor muyum?

Nelida.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizlerde havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.

Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz.

Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim etmektedir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi alabileceğinize dair bir not bırakır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümünden takip edebilirsiniz.