Garanti ve İade



  • Ürün iadesi yalnızca ürünün kusurunun malzeme, üretim ve nakliye sırasında kargo firmasından kaynaklanması durumlarında yapılabilir. Üründe tespit edilen kusurun Kullanıcıdan kaynaklandığı durumlarda ürün iadesi yapılmaz.
  • Kullanıcı, Nelida'dan sipariş verdiği ürün ve/veya ürünleri teslim aldığı aynı iş günü içerisinde iade hakkına sahiptir. Aksi halde Kullanıcı sipariş verdiği ürün ve/veya ürünleri iade edemez.
  • Kullanıcı, ürünü teslim aldığı anda kontrol etmek, vakit geçirmeden üründeki kusuru Nelida'ya bildirmek yükümlülüğü altındadır. Ambalajı açılmış, tahrip edilmiş ve kullanılmış ürünler iade edilemez.
  • Kullanıcı ürün ve/veya ürünleri kendisine teslim edildiği andaki hali ile geri vermekle yükümlüdür, aksi takdirde Nelida ürün iadesini kabul etmeyecektir.
  • Kullanıcı’nın ürünü iade etmesi halinde, ürünü tüm fatura kopyaları ile beraber eksiksiz olarak Nelida’ya iade etmelidir.
  • Ürün iadesi halinde, iade edilen ürün ve/veya ürünlerin ücreti Nelida tarafından 10 (on) gün içerisinde Kullanıcı’ya iade edilecektir. Bankaların söz konusu miktarı Kullanıcı’nın hesabına yansıtmasında meydana gelecek gecikmelerden Nelida sorumlu tutulamaz.
  • Kullanıcı tarafından kusurlu olduğu iddia edilen ürünün incelenmek üzere Nelida'nın merkezine ulaştırılması ve Kullanıcı’ya geri gönderilmesi için ödenecek kargo ücreti ve diğer masraflar, kusurun üretim kaynaklı olmaması durumunda Kullanıcı tarafından karşılanacaktır.
  • İadesi yapılacak ürünler, Nelida’nın çalıştığı kargo şirketleri tarafından Nelida’ya ulaştırılmalıdır.
  • Kusurun Kullanıcı kaynaklı olmadığı durumlarda, Nelida en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.