Sipariş ve Teslimat



SİPARİŞ

  • Nelida, siparişleri mesai saatleri içinde (her gün 10:00 - 18:00) değerlendirecektir. Saat 18:00’den sonra verilen siparişler ise, takip eden iş günü mesai saatleri içerisinde işleme alınacaktır.
  • Kullanıcının vermiş olduğu siparişin başarıyla tamamlanmasıyla üye kayıt formunda yer alan Kullanıcı e-posta adresine siparişi ile ilgili bilgilerin yer aldığı ve siparişinin onaylandığını belirten bir e-posta gönderilir.
  • Kapıda ödeme şeklinin seçildiği durumlar haricinde siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından sipariş tutarı blokesinin yapıldığı ya da sipariş bedelinin Nelida’nın hesaplarına ulaştığının belirlendiği andır.
  • Kullanıcı, siparişi ile ilgili her türlü soru ve sorunu için Nelida'nın sipariş e-posta adresi ile iletişim kuracaktır.


TESLİMAT

  • Yurtiçinde ürün teslimatı, anlaşmalı kargo firmaları ile gerçekleştirilir ve kargo ücreti bütün ürünler için sipariş esnasında belirtildiği gibidir. Ambalajlama, hediye paketi gibi ek hizmetler için ek ücret talep edilebilir.
  • Kullanıcı tarafından siparişi verilen ürün ve/veya ürünler, 10 (on) gün içerisinde Kullanıcının verdiği adresteki kişi veya kuruluşa teslim edilir.
  • 
Kullanıcı tarafından siparişi verilen ürün ve/veya ürünlerin teslimatı, Kullanıcının belirlediği üçüncü bir kişiye yapılıyorsa, bu kişinin teslimatı kabul etmemesinden Nelida sorumlu değildir.

  • Kullanıcı, ürün teslimatı sırasında geçerli bir kimlik belgesi göstermek, kimlik bilgilerinin kaydedilmesine izin vermek ve ilgili yerlere imza atmak zorundadır. Ürün teslimatının üçüncü kişilere yapılması durumunda da ürünü teslim alacak kişinin geçerli bir kimlik belgesi göstermesi, bu bilgilerin kaydedilmesine izin vermesi ve ilgili belgeleri imzalaması zorunludur. Bu yükümlülüklerin Kullanıcı veya Kullanıcı’nın belirlediği üçüncü kişi tarafından yerine getirilmemesi durumunda teslimat yapılmaz ve bu sebeple doğmuş ve doğacak olan tüm masraflar Kullanıcı tarafından karşılanır.